torstai 16. kesäkuuta 2011

Miau !


Hei!
Musta on tullu paljon, paljon ilosempi kun vielä vähän aikaa sitten.. Tässä on tapahtunu vähän kaikenlaista, mutta voin nyt kyllä sen verran sanoa että minä oon ihastunu !
Aika pahastikin, mutta ei se haittaa. Ainakaan mua.. ;)

Ja oon saanut muutettua, rakastan mun uutta kämppää. Ruotsinvärisestä keittiöstä, ja ripulinruskeesta vessasta huolimatta.. Mutta viihdyn siellä paljon paremmin kun edellisessä opiskelija-asunnossa.

Kesä menee ohi ihan liian nopeesti. Kohta on jo juhannus, enkä mä oo tehnyt mitää! Mutta mää voin korjata sen asian.. Paitsi että mun työt alkaa varmaan juhannuksen jälkeen (vahin siskon lapsia) ja sitten en enää varmaan kauheesti mitään kerkee tekees.. Ainakaan mitää mielenkiintoosta :p


Mut mua vähän harmittaa, ku en oo saanu uusia vaatteita :( suruisaa!! Varsinkin ku jostain kumman syystä H&M ei lähetä mulle enää nettikaupasta.... :D

Mut nyt mun pitää päästää Juho pelaan pelejä, ettei se ragee mulle ihan kokonaan. Ja mä oon kipee,btw! :cc yhyhyhh
<3 : Mily

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti