keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Shit happens

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

Viimeajat on ollu todella saippuaisia. Jotenkin ahistaa kaikki, vaikken ees tiedä että miks ja mikä.. On kyllä tullu pieniä erimielisyyksiä joidenkin ihmisten kanssa, mut shit happens !

Juhannukseks en oo suunnitellu oikeestaan mitään. Paitsi että mun on tehny mieli olutta koko viikon, ja jospa sitä huomenna ottais pullon käteen ja riipasis humalatilan. Toisaalta ois kiva tehä jotain järkevää tai vaihtoehtoisesti jotain todella sekopäistä, niinkun mun tyyliin kuuluu. Sain kyllä kovasti kutsuja Multian suuntaan, mutta en oo kyllä lainkaaaan kiinnostunu tosta Multia-meiningistä.

Ja oikeestaan tällähetkellä vähän kiehututtaa, kun mun piti mennä ns. kesätöihin vahtiin siskon lapsia, mut nyt on taas niin vaikeeta kun en tiiä mitään työaikoja, en millon mää alottaisin ne työt tai et paljonko saan siitä rahaa. Ja rahahan mulle aina maistuis..

Mun elämä on niiin tylsää! En tee juurikaan mitään muuta, kun oo Miisalla ja valvon sen kanssa 4 asti aamulla, sitten me nukutaan koko päivä. Tylsää. Mutta en kyllä tiiä mitää muutakaan tekemistä, varsinkaan kun ei sitä rahaa ole.. Paskaaaaaaaa !

Mutta oon toisaalta myös aika ilonen. On mun elämä jotenkin vähän hauskempaa, ja tuntuu siltä että mut on viimeinkin otettu mukaan 'piireihin' täällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti