tiistai 28. kesäkuuta 2011

Tällaisena iltana, vois vaikka itseensä rakastua



Mua himottaa ihan todella paljon sen saakelin tatuointikoneen tilaaminen ! Haluun sen ! HETI !!
Ajattelin, et jos tilaisin sellasen halvan paskan, ja pääsisin vähän harjotteleen. Siis sillein, etten tekis sillä koneella tietenkää mitään muuta kun harjottelis harjotusnahkalle.
Oon jo niin kauan miettiny et haluisin kokeilla tatuoinnin tekoo, mutta mites kokeilet jos ei oo konetta tai jos ei tunne ketään tatuoijaa.

Oon vähän kattellu tuolta VAPAAKAUPPA.NET istä tollasta 95€ maksavaa halppiskonetta, jossa ois tällästä kaikkee mukana:


sori, tuli ihan perkeleen paska kuva

-1 hd.kone vuoden takuulla (kestävä 10 coil, linjaukseen/väritykseen)
-1 kpl kromisia grippiä 2 tuubilla
-8 kpl stainless tippejä (round, diamond, flat)
-1 digitaalinen virtalähde
-1 virtapoljin johtoineen
-20 kpl steriloitua neulaa (3,5RL)x5,(3,5RS)x5
-40 kpl väripulloja
-1 kpl värikuppiteline
-100 kpl värikuppeja
-Kumilenkkejä ja O-renkaita
-Työkalut säätöön

Ja jos haluutte kuulla, miks tatuoinnit kiinnostaa mua niin paljon niin se johtuu siitä, että
rakastan piirtämistä. Oikeasti rakastan.
Ja oon kiinnostunu siitä, miten iholle ''pirretään''
Haluisin itekkin tatuointeja. Oikeestaan haluisin koko toisen käden kokonaan tatuoiduks
Mutta vihaan niitä saakelin massatribaaleja, mun mielestä tatuoinnissa pitää olla sellanen ''juju'' ja sen pitäis merkitä ottajalle jotain. Ja jos musta nyt ikinä tulee tatuoijaa, haluisin suunnitella aina ite sen tatuoinnin asiakkaalle, asiakkaan kiinnostuksien mukaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti