lauantai 2. heinäkuuta 2011

H&M

Mulla odottaa postissa H&M:n paketti ja kävin just kattoos et mitähän kaikkee oon tilannu, ja yllätyin tosi positiivisesti! Huomenna sitten pikasen nopeesti hakemaan mun vaatteeni!
Tällästä kaikkee siellä sit on oottamassa




1 . Korkkipohjaiset kiilakorkokengät <3 rakastuin näihin, joten oli pakko tilata ne sekä korallin että mustan värisinä. 9,90€ / pari

2 . Bandeau-bikiniliivi, ruosteenpunainen, 12,95€ Yleensä en kauheesti bikinejä ostele, kun en osaa käyttää, mutta rakastuin näihinkin niin paljon että pakkohan se sit oli.

3 . Bikinitangat, samaa väriä kun liivit, 9,90€

4 . Roosan värinen pitsitoppi 9,90€ Oon himoinnu tällästä pitsitoppia jo niiin kauan, ja nyt sen sit tilasin mutta en mustana, vaan pinkkinä!

5 . Kaks perus toppia, tietysti pinkkinä ja puuterinvärisenä, 2,45€ / kpl !!

6. Kaks perus tuubihametta, ruskee ja musta 4,95€ Nää on vaan niin helppoja toppien kanssa, jos ei haluu vilautella persettään !

Yhteensä kaikki makso, ööö jotain 75 € mut oon niin tyytyväinen näihi mun törsäyksiin, et ei tunnu missään ennen loppukuuta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti