maanantai 4. heinäkuuta 2011

33 ways to stay creative



Hm, oon aivan täydellisen väsynyt. Oon ''töissä'' vahtimassa siskon lapsia, ja oon nukkunu viime 'yönä' tunnin. Eli kahvin voimalla mennään !

Mutta oon siltikin aika ilonen, koska muru tulee huomenna kylään, ja mulla on ollukkin jo ihan kauhee ikävä. Ja Multialla ollessani humalassa, olin ilmaissut senkin asian hälle aikas selvästi.. En enää ikinä lähettele tekstareita ollessani humalassa..

Mutta niin, mun piti selittää, miten sekasin oon vieläkin tästä seurustelujutusta, koska olin ihan täydellisen varma siitä että näin EI tuu käymään. Toki mä salaa toivoin että tulis, mutta olin jo päättäny, ettei se haittaa mua jos me ei aleta seurustelemaan. Okei, olis se haitannu mut en ajatellu ajatella asiaa ennen kun se olis varmaa.

Eikä mulla sit muuta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti