torstai 18. elokuuta 2011

ASDASD

Paljon on ehtiny tapahtuun viimesten lomaviikkojen aikana.. Tai ainakin mun omassa pienessä päässä, mutta ei kyllä muuten.
Oon vähän 'riidellyt' parin kaverin kanssa, lievästi. Vihaan draamaa ja vältän sitä niin pitkään kun suinkin kykenen, mutta sanon jos mulla on sanottavaa ! >:D

Ollu kamala ikävä sitä Herrastakin. Mutta kai tää tästä ajan kanssa, kun tottuu.. Tosin aika rasittavaa, mutta en saa valittaa. Minähän lupasin kestää ! :)

Oon taas yrittäny piirrellä. Tai tänään... :D Tämmönen tuli :


 Haha, onnistuin kyllä mielestäni ihan hyvin, kun en tuhlannukkaan tohon 20 minuuttia enempää :)

Oon hottis, mut mun gunnaripaita <3 aww




Siinnon teille myös muuutama kuva !

No tota, jos mä huomenna tai viikonloppuna kirjotan enemmän, ku nyt ei inspaa ja pitäis mennä nukkumaan ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti